Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2014 |
zamówienie na: |
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, budynków użyteczności publicznej, przystanków autobusowych, placów zabaw na terenie Gminy Rypin oraz utworzenie, utrzymanie i obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów |
zamawiający: | Gmina Rypin |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | RGG.2710.13.2014 |
wartość: | poniżej kwot określonych w przep. wyd. na podst. art. 11 ust. |
termin składania ofert: | 26 listopada 2014 10:00 |
wynik postępowania: | informacja o wyborze oferty poniżej w pliku PDF |
Informacja o wyborze oferty
pobierz (1083kB)
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, budynków użyteczności publicznej, przystanków autobusowych, placów zabaw na terenie Gminy Rypin oraz utworzenie, utrzymanie i obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów
Numer ogłoszenia: 377966 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, budynków użyteczności publicznej, przystanków autobusowych, placów zabaw na terenie Gminy Rypin oraz utworzenie, utrzymanie i obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów
Numer ogłoszenia: 377966 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rypin , ul. Lipnowska 4, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 280 97 00, faks 54 280 21 37.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, budynków użyteczności publicznej, przystanków autobusowych, placów zabaw na terenie Gminy Rypin oraz utworzenie, utrzymanie i obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
6)Wielkości odpadów
komunalnych stałych dla wszystkich właścicieli
nieruchomości z terenu gminy
Rypin określa się wg sprawozdania za 2013 rok na
910 Mg rocznie. Poszczególne
frakcje zamieszczono w SIWIZ. II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, budynków użyteczności publicznej, przystanków autobusowych, placów zabaw na terenie Gminy Rypin oraz utworzenie, utrzymanie i obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot
Zamówienia obejmuje odbieranie i
zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z
terenu Gminy Rypin. Zakres
zamówienia dotyczy nieruchomości zamieszkałych,
budynków użyteczności publicznej
należących do gminy Rypin, przystanków
autobusowych, placów zabaw na
terenie Gminy Rypin oraz utworzenie i obsługa
punktu selektywnej zbiórki odpadów
komunalnych. Ogólna charakterystyka Gminy
Rypin w kontekście odbioru oraz
utworzenie, utrzymanie i obsługi punktu
selektywnej zbiórki odpadów
komunalnych na terenie Gminy Rypin wraz z
zagospodarowaniem zebranych
odpadów
1)Liczba osób zamieszkałych na terenie Gminy Rypin to około 6200 przebywającej w zabudowie jednorodzinnej i wielolokalowej.
2) Na terenie Gminy Rypin jest 1781 nieruchomości. Ilości nieruchomości i mieszkańców przypadających na poszczególne miejscowości zamieszczono w SIWIZ
3)Ilość obiektów użyteczności publicznej będących własnością Gminy Rypin - 36 szt: Strażnica OSP i świetlica wiejska w Rypałkach Prywatnych Świetlica wiejska w Dylewie Świetlica wiejska w Borzyminie Strażnica OSP i świetlica wiejska w Rusinowie Strażnica OSP i świetlica wiejska w Kowalkach Świetlica wiejska w Czyżewie Strażnica OSP i świetlica wiejska w Godziszewach Strażnica OSP i świetlica wiejska w Sadłowie Strażnica OSP i świetlica wiejska w Stępowie Strażnica OSP i świetlica wiejska w Zakroczu Świetlica wiejska w Balinie Świetlica wiejska w Głowińsku Świetlica wiejska Starorypin Prywatny Budynek socjalno- techniczny do obsługi boiska trawiastego- Kowalki Plac zabaw Borzymin Plac zabaw Starorypin Rządowy Plac zabaw Stepowo Plac zabaw Zakrocz Plac zabaw Sadłowo przy SP Plac zabaw Sadłowo przy Pałacu Plac zabaw Marianki Plac zabaw Balin Plac zabaw Kowalki Plac zabaw Rusinowo Plac zabaw Dębiany Plac zabaw Głowińsk Plac zabaw Rypałki Prywatne Plac zabaw Czyżewo Plac zabaw Dylewo Plac zabaw Puszcza Rządowa Budynek biurowo-socjalny, Głowińsk 39 Budynek UG, Lipnowska 4 Budynek mieszkalny, Marianki 31 Budynek mieszkalny, Marianki 31A Budynek mieszkalny, Puszcza Rządowa 35 Świetlica Dębiany 16A Ilość odpadów zebranych w/w obiektach w 2014 roku - wyniesie5,0 Mg
4)Ilość przystanków autobusowych w miejscowościach: Droga woj. Rypin - Lipno - 6 szt., Droga pow. Balin - Borzymin - Cetki - 4 szt., Droga woj. Rypin - Ostrowite - 7 szt., Droga Pow. Cetki - Rakowo - Czyżewo - Rusinowo - 4 szt., Droga pow. Rypin - Długie - 3 szt., Droga woj. Rypin - Brodnica - 1 szt., Droga gm. Marianki wieś szkolny - 2 szt., Droga pow. Rypin - Rypałki Prywatne - Stawiska - Świedziebnia - 5 szt., Droga pow. Godziszewy - Sadłowo - 3 szt., Droga woj. Rypin - Stępowo - 7 szt., Droga gm. Stępowo - Sadłowo - 1 szt., Droga woj. Rypin -Sierpc - 2 szt., Droga gm. Sikory - Dylewo - 1 szt., Droga pow. Dylewo - Pręczki - 1szt., Droga pow. Rypin - Kowalki - Pręczki - 3 szt., Droga gm. Głowińsk - Kowalki - 1szt. Droga gm. Stawiska - Rypałki Prywatne - 2 szt. Droga gm. Linne - Iwany - Rypin - 1 szt., Droga pow. Dylewo - Godziszewy - 1 szt., Droga gm. Starorypin Prywatny - Rypałki - 1 szt., Droga pow. Wygoda - Sosnowo - 1 szt., Ilość ustawionych koszy 57 szt po 50 l, - przewidywana ilość odpadów 3,0 Mg. 5)Powierzchnia gminy - 13 208 ha.
1)Liczba osób zamieszkałych na terenie Gminy Rypin to około 6200 przebywającej w zabudowie jednorodzinnej i wielolokalowej.
2) Na terenie Gminy Rypin jest 1781 nieruchomości. Ilości nieruchomości i mieszkańców przypadających na poszczególne miejscowości zamieszczono w SIWIZ
3)Ilość obiektów użyteczności publicznej będących własnością Gminy Rypin - 36 szt: Strażnica OSP i świetlica wiejska w Rypałkach Prywatnych Świetlica wiejska w Dylewie Świetlica wiejska w Borzyminie Strażnica OSP i świetlica wiejska w Rusinowie Strażnica OSP i świetlica wiejska w Kowalkach Świetlica wiejska w Czyżewie Strażnica OSP i świetlica wiejska w Godziszewach Strażnica OSP i świetlica wiejska w Sadłowie Strażnica OSP i świetlica wiejska w Stępowie Strażnica OSP i świetlica wiejska w Zakroczu Świetlica wiejska w Balinie Świetlica wiejska w Głowińsku Świetlica wiejska Starorypin Prywatny Budynek socjalno- techniczny do obsługi boiska trawiastego- Kowalki Plac zabaw Borzymin Plac zabaw Starorypin Rządowy Plac zabaw Stepowo Plac zabaw Zakrocz Plac zabaw Sadłowo przy SP Plac zabaw Sadłowo przy Pałacu Plac zabaw Marianki Plac zabaw Balin Plac zabaw Kowalki Plac zabaw Rusinowo Plac zabaw Dębiany Plac zabaw Głowińsk Plac zabaw Rypałki Prywatne Plac zabaw Czyżewo Plac zabaw Dylewo Plac zabaw Puszcza Rządowa Budynek biurowo-socjalny, Głowińsk 39 Budynek UG, Lipnowska 4 Budynek mieszkalny, Marianki 31 Budynek mieszkalny, Marianki 31A Budynek mieszkalny, Puszcza Rządowa 35 Świetlica Dębiany 16A Ilość odpadów zebranych w/w obiektach w 2014 roku - wyniesie5,0 Mg
4)Ilość przystanków autobusowych w miejscowościach: Droga woj. Rypin - Lipno - 6 szt., Droga pow. Balin - Borzymin - Cetki - 4 szt., Droga woj. Rypin - Ostrowite - 7 szt., Droga Pow. Cetki - Rakowo - Czyżewo - Rusinowo - 4 szt., Droga pow. Rypin - Długie - 3 szt., Droga woj. Rypin - Brodnica - 1 szt., Droga gm. Marianki wieś szkolny - 2 szt., Droga pow. Rypin - Rypałki Prywatne - Stawiska - Świedziebnia - 5 szt., Droga pow. Godziszewy - Sadłowo - 3 szt., Droga woj. Rypin - Stępowo - 7 szt., Droga gm. Stępowo - Sadłowo - 1 szt., Droga woj. Rypin -Sierpc - 2 szt., Droga gm. Sikory - Dylewo - 1 szt., Droga pow. Dylewo - Pręczki - 1szt., Droga pow. Rypin - Kowalki - Pręczki - 3 szt., Droga gm. Głowińsk - Kowalki - 1szt. Droga gm. Stawiska - Rypałki Prywatne - 2 szt. Droga gm. Linne - Iwany - Rypin - 1 szt., Droga pow. Dylewo - Godziszewy - 1 szt., Droga gm. Starorypin Prywatny - Rypałki - 1 szt., Droga pow. Wygoda - Sosnowo - 1 szt., Ilość ustawionych koszy 57 szt po 50 l, - przewidywana ilość odpadów 3,0 Mg. 5)Powierzchnia gminy - 13 208 ha.
7)Odpady dostarczone
do Punktu Selektywnej Zbiórki
odpadów komunlanych - 75 Mg rocznie W związku z
powyższym całkowitą masę odpadów
przewidywaną do wywozu w okresie objętym zamówieniem publicznym określa się
szacunkowo na 985 Mg z nieruchomości zamieszkałych oraz 10 Mg z
budynków użyteczności publicznej, placów zabaw
świetlic, remiz, przystanków autobusowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 90.51.12.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się
złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 90.51.12.00-4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) warunek posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania zostanie
uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże,
że:
a)posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
b)aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
b)aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli
wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy-w tym
okresie, wykonał lub wykonuje
usługę bądź usługi polegające na odbiorze
stałych odpadów komunalnych z
nieruchomości o łącznej wartości tych usług
nie mniejszej niż 150.000,00 zł.
brutto oraz objętych lub realizowanych w
zakresie świadczenia było co
najmniej 1400 nieruchomości zamieszkałych
III.3.3) Potencjał techniczny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Będzie dysponował bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Rypin lub w odległości nie większej niż 60 km od granic tej gminy. Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce do parkowania pojazdów na bazie powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Na terenie bazy muszą być zabezpieczone miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Teren bazy magazynowo - transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne. Baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy powinny znajdować się także: punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). Na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania.
b) Będzie dysponował co najmniej: 2 pojazdami przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi. Pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. Pojazdy do odbioru odpadów muszą posiadać cyfrowe urządzenie rejestrujące, które umożliwi monitorowanie i kontrolę segregacji odpadów na terenie poszczególnych nieruchomości. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Będzie dysponował bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Rypin lub w odległości nie większej niż 60 km od granic tej gminy. Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce do parkowania pojazdów na bazie powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Na terenie bazy muszą być zabezpieczone miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Teren bazy magazynowo - transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne. Baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy powinny znajdować się także: punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). Na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania.
b) Będzie dysponował co najmniej: 2 pojazdami przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi. Pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. Pojazdy do odbioru odpadów muszą posiadać cyfrowe urządzenie rejestrujące, które umożliwi monitorowanie i kontrolę segregacji odpadów na terenie poszczególnych nieruchomości. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
4) warunek posiadania odpowiedniej sytuacji
ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie
uznany za spełniony, gdy
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia przy
sumie ubezpieczenia co najmniej 200.000,00
zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których
mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu należy przedłożyć: potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów,
na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z
informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający,
że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w
art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych
podmiotów przedkłada następujące
dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których
będzie dysponował wykonawca:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający,
że
inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji
o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 92
2 - ilość wykonanych zbiórek - 8
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144
ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje
możliwość dokonania zmian
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy. Katalog zmian umowy
przewidziany jest we wzorze
umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia:
www.bip.rypin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy Rypin, ul. Lipnowska 4, 87-500 Rypin,.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy Rypin, ul. Lipnowska 4, 87-500 Rypin,.
IV.4.4) Termin składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
ofert: 26.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rypin, ul. Lipnowska 4, 87-500 Rypin, pokój nr 17.
ofert: 26.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rypin, ul. Lipnowska 4, 87-500 Rypin, pokój nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zmianie SIWZ Ogłoszenie o zmianie SIWZ (1288kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ >> pobierz (568kB)
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy >> pobierz (61kB)
Załącznik nr 2 - Oświadczenie wykonawcy art. 22 ust. 1 >> pobierz (38kB)
Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy art. 24 ust. 1 >> pobierz (36kB)
Załącznik nr 4 - Informacja o przynależności do grupy kapitałowej >> pobierz (38kB)
Załącznik nr 5 - Projekt umowy >> pobierz (312kB)
Załącznik nr 6 - Wykaz potencjału technicznego >> pobierz (44kB)
Załącznik nr 7 - Wykaz wykonanych usług >> pobierz (48kB)
składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zmianie SIWZ Ogłoszenie o zmianie SIWZ (1288kB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ >> pobierz (568kB)
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy >> pobierz (61kB)
Załącznik nr 2 - Oświadczenie wykonawcy art. 22 ust. 1 >> pobierz (38kB)
Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy art. 24 ust. 1 >> pobierz (36kB)
Załącznik nr 4 - Informacja o przynależności do grupy kapitałowej >> pobierz (38kB)
Załącznik nr 5 - Projekt umowy >> pobierz (312kB)
Załącznik nr 6 - Wykaz potencjału technicznego >> pobierz (44kB)
Załącznik nr 7 - Wykaz wykonanych usług >> pobierz (48kB)
metryczka
Opublikował: Agnieszka Liszewska (18 listopada 2014, 13:31:15)
Ostatnia zmiana: Mariusz Paprocki (1 grudnia 2014, 08:45:23)
Zmieniono: dodano informacje o wyborze oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 878