Informacje podstawowe | Budżet na rok 2003 | Budżet na rok 2004
Budżet na rok 2005 | Budżet na rok 2006 | Budżet na rok 2007
Budżet na rok 2008 | Budżet na rok 2009 | Budżet na rok 2010
Budżet na rok 2011 | Budżet na rok 2012 | Budżet na rok 2013
Budżet na rok 2014 | Budżet na rok 2015 | Budżet na rok 2016
Budżet na rok 2005 | Budżet na rok 2006 | Budżet na rok 2007
Budżet na rok 2008 | Budżet na rok 2009 | Budżet na rok 2010
Budżet na rok 2011 | Budżet na rok 2012 | Budżet na rok 2013
Budżet na rok 2014 | Budżet na rok 2015 | Budżet na rok 2016
WYKONYWANIE BUDŻETU
Wójt gminy sprawuje ogólny nadzór nad realizacją, określonych uchwałą budżetową, dochodów i wydatków budżetu gminy.
W terminie 21 dni od dnia uchwalenia uchwały budżetowej wójt :
1/ opracowuje układ wykonawczy budżetu gminy,
2/ przekazuje podległym jednostkom informacje o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków tych jednostek oraz wysokości dotacji i wpłat do budżetu,
3/ opracowuje plan finansowy zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami, przyjmując jako podstawę dla tego planu kwotę dotacji przyznanych na ten cel w danym roku budżetowym oraz wielkość dochodów związanych z realizacją tych zadań, które podlegają przekazaniu do budżetu państwa.
metryczka
Wytworzył: Zofia Milarska (8 sierpnia 2003)
Opublikował: Julita Lewandowska (8 sierpnia 2003, 10:12:07)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2448