INFORMACJA PRAWNA

Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowanie w Biuletynie przez okres co najmniej 3 miesięcy.



Wytworzył: Julita Kwiatkowska (11 grudnia 2008)
Opublikował: Julita Kwiatkowska (11 grudnia 2008, 08:17:09)

Ostatnia zmiana: Agnieszka Liszewska (10 stycznia 2013, 13:04:51)
Zmieniono: usunięcie pliku

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 6572

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij