Kompetencje

Do zadań stanowiska ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych należą sprawy dotyczące w szczególności:
 
1) ewidencji ludności i dokumentów stwierdzających tożsamość,
2) postępowań cywilnych i karnych, w tym:

a) ustanawiania pełnomocnika w sprawach o ustalenie ojcostwa i roszczenia 
    alimentacyjne oraz w sprawach o przysposobienie,    
b) przyjmowania pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu
    kuratora, 
c) udzielania informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji ,

3) zgromadzeń,
4) zbiórek  publicznych.


Wytworzył: Wójt Gminy Rypin (10 stycznia 2005)
Opublikował: Julita Kwiatkowska (23 marca 2005, 12:30:18)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 3574

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij