Kompetencje

Do zadań stanowiska pracy ds. Świadczeń Rodzinnych należy:
1) przyjmowanie wniosków o świadczenia rodzinne, świadczenia pielęgnacyjne, zasiłki pielęgnacyjne i dodatki mieszkaniowe,
2) prowadzenie rejestru wniosków,
3) wydawanie decyzji w sprawach przyznania lub odmowy świadczeń,
4) sporządzanie list wypłat,
5) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych,
6) sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i deklaracji rozliczeniowych
do ZUS,
7) prowadzenie innej dokumentacji ( rejestry, karty świadczeń),

Wytworzył: Wójt Gminy Rypin (10 stycznia 2005)
Opublikował: Julita Kwiatkowska (23 marca 2005, 12:32:19)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 3477

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij